شــــــ ــ ــ ــبـ آشُفــتهـ

دیــوونـه بـــازیـهای مـا دوتـا

 

هندزفری رو توی گوشم میذارم...اهنگارو یکی یکی جلو میزنم...صدای سازت تو گوشم پلی میشه...

بدنم خشک میشه...یخ میزنه....منجمد میشم...

صداتو که میشنوم گرم میشم...جون میریزه تو رگهام...هنوزم صدات معجزه میکنه...

هنوزم قلبمو قفل میکنه...

ملحفه رو با ناخنهام چنگ میزنم...تو دلم آشوب میشه...

صورتمو توی بالشت فرو میکنم...ناله و اشک قاطی میشه و توی بالش محو میشه

صدات هنوز تو سرم میکوبه...دستی روی شونم میشینه...

با ترس و وحشت رومو برمیگردونم...نگاهشو توی اون همه تاریکی میبینم...

بازم بغضه که چنگ میزنه به گلوم...انگار تمومی ندارند...

آغوششو که باز میکنه...ریه هام پر میشه از عطر تنش

ومن تشنه تر از همیشه بیشتر دهان  باز میکنم واسه بلعیدن این عطر

میلرزم...عرق روتنم میشینه...نفسای گرمش که به گوشم میخوره

دستهاش که روی موهام میرقصه...به یادم میاره که تنها نیستم

باید باشم...باشم و بپذیزم اونچه که به من رفته....

فقط بخاطر همین دستها...

دستهای گرمشو میگیرم و با یه لبخند که سعی میکنم تلخ نباشه

زل میزنم به چشمهای نمناکش...لب باز میکنم تا کمی از غمش رو کم کنم

با مردمکهای لرزون و صدایی محو میگم...

مامان من خوبم...برو بخواب...

اونم با لبخندی میگذره از این دروغم

مثه بچگیهام تو گوشم لالایی میخونه...

 



نظرات شما عزیزان:

mohamad reza
ساعت10:16---14 دی 1392
هیچ کس نفهمید...
با رفتنش همه ی آرزوهایم را
پیش از خود به گور فرستادم
که حال جایی برای جسدم نیست....
.
.
.
.
.
.
.
.
..میتونی حرفای دلتو به من بزنی که دیگه مزاحم قلبت نشن....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ 9 / 10 / 13924:37 PM shiNy GiRl |